Onsdag

chacha bloggen!
är i skolan och har förövrigt varit det hela veckan, grattis till mig.. tackar tackar.
Ska upp till min syster efter skolan och färga håret. ja det är jävligt välbehövt. ska väl även laga oss någon mat till oss tänkte jag. Dock ska mammsen ta med min dator hem för det är tydligen något mjukvarufel så det ska hem och fixas till så att jag kan komma ut på internet på den igen. Lite små surt att Andreas har min andra dator och vägrar lämna ifrån sig den men jag får väl klara mig utan dator i två dagar då..

Hem på fredag med två tåget förhoppningsvis och till Andreas med en gång. Ska väl upp typ fyra på morgonen på lördag eftersom det blir Norefjäll. Bussen åker ju vid halv 6 så.. Ska bli jätte kul faktiskt, är taggad som fan. blir dock skidor istället för snowboard som jag tänkte först för tror att det känns lite mer värt att åka skidor som jag kan lite iaf istället för att försöka mig på snowboard när jag aldrig åkt det innan och vi bara ska vara där över dagen.

jaja, nu har vi SPINT-tid iaf, ska väl försöka plugga på något nu :)

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0