helg

Ett minne av en stunds perfektion,
blir mitt sinnes drivkraft i ren desperation.






sitter i soffan och lyssnar på musik. tror även min kära andreas börjar vakna till nu, hade ju varit en fördel eftersom det börjar bli aningens tråkigt att bara sitta här.

Igår: Matilda skulle ha kommit ner men det här jävla skitvädret tilltät uppenbarligen inte det. Blev ist att jag åkte upp med Andreas och co till Tanum på fjant match i två hela timmar, sedan åkte vi hem till mig och åt och jag bakade tårta som förövrigt blev succé. Sedan bar det av ner till Henke där massa folk var och så hände det ena med det tredje. kom inte i säng förens runt 6, men endå kan jag inte sova nu..
Har ingen aning om vad som händer idag faktiskt. vet bara att jag tänkte tvinga ner Matilda någon dag då hon aldrig varit i Grebbestad. synd bara att hon inte får uppleva langosboden!

jaja, nu ska jag gå och ge surproppen en puss i pannan!

Kommentarer
Postat av: Matilda björklund

Jag får la komma te helgen eller så :)

2010-02-24 @ 17:21:34
URL: http://superdupermatilda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0